اخبار روزفناوری

Microsoft Flight Simulator ممکن است بازی بعدی ایکس باکس باشد که برای PS5 عرضه می شود

Microsoft Flight Simulator ممکن است بازی بعدی ایکس باکس باشد که برای PS5 عرضه می شود

یک بار دیگر، شایعات در مورد بازی بعدی ایکس‌باکس که قرار است به پلی استیشن 5 منتقل شود، شروع شده است و ممکن است یکی از نمادین‌ترین بازی‌ها (البته مهم) باشد: Microsoft Flight Simulator.

دیروز، افشاگر extas1s پیشنهاد کرد Forza Horizon 5 خواهد بود. با این حال، یک نشتی قبلی از ژانویه به Microsoft Flight Simulator اشاره کرده بود، و در مورد همه چیزهایی که در آن زمان به اشتراک گذاشته بود، درست بود.

Xbox احتمالاً اواخر ماه آینده یا درست قبل از پایان سال مالی برنامه های چندپلتفرمی خود را اعلام خواهد کرد. بازی بعدی ID Software دیگر انحصاری Xbox نیست و چند پلتفرمی خواهد بود. بازی‌های بعدی Bethesda که انحصاری بودند نیز به‌جای چند پلتفرم شدن، تحت فشار قرار گرفته‌اند.

Microsoft Flight Simulator چند پلتفرم خواهد بود و چند بازی قدیمی دیگر نیز چند پلتفرمی خواهند بود. ایندیانا جونز کمی عجیب است زیرا او تا حد زیادی از هریسون فورد الگوبرداری کرده است اما تروی بیکر صداپیشگی او را بر عهده دارد. بیشتر بازی نیز اول شخص است، از جمله مبارزه با شلاق. و هیدئو کوجیما بالاخره در حال ساخت یک فیلم است.

DOOM: The Dark Ages چند پلتفرم بود و Indiana Jones and the Great Circle یک بازی اول شخص (به جز موارد نادر در طول تعامل محیطی) با شباهت هریسون فورد و صدای تروی بیکر است. چند روز پس از فاش شدن این خبر، پلی استیشن همچنین اعلام کرد که با Hideo Kojima در یک IP مخفی کاری جدید به نام Physint، که شامل تولید یک بازی و یک فیلم می‌شود.

اگر افشاکننده درباره Microsoft Flight Simulator نیز درست می‌گوید، این سوال پیش می‌آید که آیا بازی قدیمی 2020 پورت می‌شود یا جدید قسط که قرار است در 19 نوامبر راه اندازی شود. این ورودی جدید دارای چندین نوع ماموریت جدید، انواع هواپیماهای جدید، ویژگی های محیطی بیشتر (برف و گردباد)، یک سیستم فصلی کامل، فیزیک بهبود یافته، عملکرد بهتر با چند رشته‌ای، و حتی توانایی خارج شدن از هواپیما و قدم زدن در اطراف محیط‌ها، به عنوان اخیراً برای PC Gamer تأیید شد.

microsoft flight simulator d985d985daa9d986 d8a7d8b3d8aa d8a8d8a7d8b2db8c d8a8d8b9d8afdb8c d8a7db8cdaa9d8b3 d8a8d8a7daa9d8b3 d8a8d8a7d8b4d8af 66bf366bebe3a

چه Microsoft Flight Simulator یا Forza Horizon 5 ابتدا به پلی استیشن 5 برسند، سیاست چند پلتفرمی ایکس باکس نشان می دهد که هر دو در نهایت موفق خواهند شد و اگر موفقیت Sea of ​​Thieves نتیجه خوبی باشد. ، آنها نیز ممکن است رشد کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا